Susţinere pe Facebook

4 zile în urmă

Constituţia Cetăţenilor
De la teorie la practica : conspiratiaUrsula von der Leyen, presedinta Comisiei Europene, s-a intalnit cu Bill Gates pentru a discuta, printre altele, despre "imbunatatirea sistemelor de supraveghere a sanatatii si alertarii" populatiei, a anuntat aceasta pe Twitter pe data de 19 iulie 2021."Evident, e vorba despre supravegherea in masa a populatiei", a spus Cristian Terhes, europarlamentar PNTCD.twitter.com/vonderleyen/status/1417149624452882434?lang=enIntalnirea vine in contextul unui "parteneriat" semnat pe 2 iunie 2021 intre Comisia Europeana si Breakthrough Energy Catalyst, companie condusa de Bill Gates, prin care se vor promova la nivelul UE "tehnologii noi" ce sa conduca la o economie neutra din punctul de vedere al emisiilor de gaze, astfel cum e prevazut in Green Deal.Detalii despre paterneriat aici:ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_21_2746"Este halucinant sa vezi ca firme private ajung sa semneze parteneriate cu Comisia Europeana pentru a-si impune propriile tehnologii si promova politici publice utopice care ii vor duce la sapa de lemn si deroba de drepturi si libertati fundamentale pe cetatenii Uniunii Europene, inclusiv pe cei din Romania.Prevederile utopice din Green Deal vor omori economia Uniunii Europene si vor arunca intr-o saracie crancena milioane de oameni, in timp ce-i vor imbogati enorm de mult pe foarte putini. Comisia Europeana isi depaseste toate prerogativele prevazute de tratatele UE prin aceste intelegeri. Aceasta Comisie, in loc sa fie in slujba cetatenilor UE, e preocupata, se vede, doar de supravegherea in masa a europenilor, de impunerea vaccinarii cu seruri experimentale si a testarii cu kit-uri ce dau erori mari si, nu in ultimul rand, cu promovarea de politici economice si publice care vor sa distruga suveranitatea statelor nationale membre UE.In viziunea parintilor fondatori ai UE, comunitatea europeana a fost despre libertate, nationalitate, diversitate, solidaritate si prosperitate, nu despre restrictii, controlul populatiei, uniformitate, deznationalizare si incalcarea suveranitatii natiunilor europene. Actuala Comisie Europeana si majoritate din Parlamentul European submineaza insasi ratiunea de a fi UE, transformandu-o dintr-un spatiu al libertatii intr-un lagar, unde cetatenii ajung efectiv asemenea iobagilor, ce doar lucreaza si platesc taxe. Evident, ma voi opune oricarei astfel de politici publice si voi cere clarificari Comisiei Europene despre intalnirea dintre Ursula von der Leyen cu Bill Gates", a concluzionat Cristian Terhes, europarlamentar PNTCD. ... Mai mult...Mai puţin...

7 zile în urmă

Constituţia Cetăţenilor
Av. Chitic V-au plăcut manifestațiile din Franța.V-au plăcut manifestațiile din Grecia.Sâmbătă e rândul nostru!Sâmbătă e rândul nostru sa ieșim in apărarea copiilor noștri, in apărarea drepturilor și libertăților noastre, a joburilor noastre, a vieților noastre!Sunteți părinți? Cadre medicale? Angajați obligați de angajatori sa va vaccinați sau sa va testați pe banii voștri?Sâmbătă trebuie sa ieșiți in strada!Toți sindicaliștii, toți studenții, toți medicii…Toți românii trebuie sa ieșim in strada!Oriunde va aflați, ieșiți toți in piețele centrale, in fața primăriei sau a consiliului județean. Sau in Piața Univestitatii / Victoriei in București!Oriunde sunteți, ieșiți in stradă!Mâine s-ar putea sa fie prea târziu.#Libertate!#JosDictatura!#ToțiÎmpreună!Post script: Sâmbătă lumea întreagă iese în stradă.Tu ce motive ai să rămâi în casă? Pasivitatea ta este o formă de colaboraționism.Oameni din peste 100 de orașe din mai mult de 40 de state ale lumii ies să protesteze împotriva tiraniei și dictaturii globale care este pe punctul să se instituie sub pretextul pandemiei.Condiționarea accesului la muncă, educație și cultură de o vaccinare devenită de facto obligatorie, controlul populației prin noile pașapoarte covid, iminenta unui nou Lock-down motivat de apariția “tulpinii Delta”, limitarea drastică a celor mai elementare drepturi ale omului pentru instituirea a ceea ce în mod deschis a fost denumit “Noua normalitate”, toate acestea au determinat deja sute de mii de francezi și greci să demonstreze săptămâna trecută în marile orașe din țările lor.Aceleași motive, aceeași datorie de a opri ceea ce puternicii lumii, cei 0,01% din populația lumii, numesc “Marea Resetare” au determinat cetățeni din peste 100 de orașe din lume să se organizeze într-o rezistență activă, fățișă, asumată față de forțele “Lumii noi”.A venit vremea să înțelegem că noi, cei 99,99%, avem datoria față de noi și față de copiii noștri să oprim “Marea Resetare”, să luptăm pentru drepturile și libertățile noastre!Dacă nu o facem noi, nimeni nu o va face pentru noi, căci întreaga actuală clasă politică, la nivel național dar și mondial, a fost acaparată de forțele globale și globaliste care încearcă instaurarea “Noii Normalități”.Pentru toate aceste motive, și mai ales pentru cel mai important motiv: voi și pentru copiii voștri, vă chem să ieșiți sâmbătă în stradă, oriunde vă aflați, în centrele orașelor în care vă aflați, indiferent dacă sunteți acasă sau vă aflați în vacanță, ieșiți în stradă ca să împiedicați alunecarea spre o dictatură globală distopică, spre o lume de coșmar pe care nu avem dreptul să o lăsăm moștenire copiilor noștri.Sâmbătă, 24 Iulie 2021, începând cu ora 15.00, eu voi fi în Piața Universității din București de unde voi pleca spre seară spre Piața Victoriei.Tu unde vei fi: în stradă alături de noi, cei 99,99%, sau pasiv în casă sprijinindu-le planurile celor 0,01%?#wewillALLbethere ! ... Mai mult...Mai puţin...

7 zile în urmă

Constituţia Cetăţenilor
MANIFEST 24 IULIE 2021 - WORLD FREEDOM ALLIANCE„ORICE PERSOANĂ ARE DREPTUL LA VIAȚĂ, LIBERTATE ȘI SECURITATE” Art.3. din Declarația Universală a Drepturilor Omului (1948)Drepturi și libertăți încălcate de implementarea generației a cincea de comunicații electronice mobile (5G) și a tehnologiilor convergente acesteia precum AI (Inteligența Artificială) și nanotehnologia medicală: DREPTUL LA SĂNĂTATE, VIAȚĂ ȘI INTEGRITATE FIZICĂ ȘI PSIHICĂ este încălcat prin expunerea involuntară, fără excepție, permanentă și ubicuă a tuturor cetățenilor la radiațiile de radiofrecvență și prin invazivitatea nanotehnologiilor medicale (IoB) DREPTUL LA MEDIU SĂNĂTOS este încălcat prin afectarea ireversibilă a biodiversității ecosistemului (dispariția polenizatorilor cu afectare gravă a florei și faunei), prin creșterea consumului de energie electrică a rețelei, prin emisiile de CO2 și prin creșterea cantității de deșeuri electronice. Prin toaletarea excesivă a fondului arboricol care ar împiedica transmiterea semnalelor în rețeaua 5G DREPTUL LA VIAȚĂ INTIMĂ ȘI FAMILIALĂ este încălcat prin invazia acestei tehnologii din planul cibernetic, dar și din punctul de vedere al radiațiilor (principiul NOWHERE TO HIDE aplicându-se tuturor apartamentelor din mediul urban ce stau în bătaia viitoarelor conglomerații de antene), prin generarea afecțiunilor fiziologice care țin de reproducere și ale celor de ordin comportamental DREPTUL LA DOMICILIUL INVIOLABIL va fi încălcat prin instalarea echipamentelor 5G pe proprietatea privată, dar și prin efectele nedorite ale radiațiilor 5G față de care ușile, ferestrele și zidurile domiciliilor noastre nu pot constitui un ecran de protecție destul de eficient cât să ne protejeze contra radiațiilor de radio-frecvență SECRETUL CORESPONDENȚEI va fi încălcat prin multitudinea de vulnerabilități cibernetice aduse de arhitectura și protocolul IP utilizat de tehnologia 5G. Rețeaua va cauza expunerea cetățenilor la furturi de identitate și furturi de date personale ce aduc daune foarte mari ce nu sunt asumate de proliferatorii acestei tehnologii și nici de asiguratori DREPTUL LA MUNCĂ este încălcat prin faptul că tehnologia 5G va prolifera automatizarea și digitalizarea. Astfel, se estimează că, până în 2040, o proporție de 47% din locurile de muncă ale oamenilor vor dispărea, aceste roluri fiind substituite de AI (inteligența artificială) DREPTUL CONSUMATORILOR DE A ALEGE ÎN BAZA CONSIMȚĂMÂNTULUI INFORMAT este încălcat odată cu implementarea rețelei 5G, a tehnologiilor automate și AI deoarece oamenilor le este oferită o bază informațională deformată, parțială și frauduloasă ce viciază consimțământul, consumatorul fiind pus în fața imposibilității de a refuza această tehnologie DREPTUL LA PROPRIETATE PUBLICĂ ȘI PRIVATĂ prin vicierea consimțământului primarilor (Decizia ANCOM nr. 997/2018 care permite companiilor de comunicații, în special celor de comunicații mobile, să aibă acces GRATUIT pe proprietățile publice, restrângând astfel, în mod abuziv, dreptul de gospodărire și de autonomie administrativă a autorității locale!). Vicierea consimțământului cetățenilor în ce privește autorizarea și amplasarea tehnologiilor fără fir pe proprietatea acestora privată sub pretextul că rețeaua este strategică, deși aceasta nu este de utilitate publică, arhitectura rețelei 5G implicând instalarea din 50 în 50m a echipamentelor radiative wireless SUVERANITATEA ESTE PUSĂ ÎN PERICOL DE REȚEAUA 5G prin multiplele vulnerabilități intrinseci tehnologiei. Rețele critice, cu adevărat de utilitate publică, sunt puse în pericol de vulnerabilitățile nerezolvate ale tehnolgiei digitale, care vor fi proliferate incontrolabil de rețeaua 5G DEMNITATEA persoanei este grav afectată prin încălcarea oricărui drept sau libertăți din cele enumerate mai sus deoarece demnitatea nu constituie numai un drept fundamental în sine, ci reprezintă însuşi temeiul drepturilor fundamentaleConvenții și tratate internaționale încălcate de implementarea 5G: • Declarația Universală a Drepturilor Omului• Convenția Europeană a Drepturilor Omului• Codul de la Nürnberg • Convenția Organizației Națiunilor Unite cu privire la Drepturile Copilului • Convențiile Aarhus, Bonn și Bern• Tratatul Spațiului Cosmic• Cartea Mondială pentru Natură• Convenția Africană privind Conservarea Mediului și a Resurselor Naturale • Declarația de la Rio privind mediul și dezvoltarea saMai multe detalii aici: tinyurl.com/incalcari FLUTURASUL MANIFESTULUI poate fi descarcat pentru tiparire si distribuire de la stop5gromania.ro/wp-content/uploads/2021/07/Flyer-drepturi-si-libertati.pdfSUNTEM CU TOTII AZI LA PROTESTE IN BUCURESTI (Universitate si Victoriei), BRASOV (Prefectura), IN TOATA TARA in pietele principale.24 IULIE 2021 - WORLD FREEDOM ALLIANCE #ALLTOGETHER ... Mai mult...Mai puţin...

1 săptămână în urmă

Constituţia Cetăţenilor
FITI PREZENTIMaine, 24.07.2021 la Prefectura Brasov va avea loc in intervalul 17.00-20.00 protestul impotriva implementarii 5G si a experimentelor medicale neetice la care sunt expusi brasovenii.Protestul este notificat la Primarie.Cu mic, cu mare participam maine pentru a ne apara VIATA, LIBERTATEA, DEMNITATEA!Sunt bineveniti la protest si cei din imprejurimile Brasovului, sau cei care sunt in vizita in Brasov, toti cei care constientizeaza impactul nociv al acestor tehnologii aflate in faza de experiment.#STOP5GBrașov împreună cu #STOP5GRomâniaDistribuiti in grupurile de BV. Multumim! ... Mai mult...Mai puţin...

1 săptămână în urmă

Constituţia Cetăţenilor
Studentul care zguduie sistemul ----> bit.ly/36PdUOqCCR are ocazia sa desfiinteze intreaga lege prin care sunt terorizati romanii ----> bit.ly/36PdUOq ... Mai mult...Mai puţin...

1 săptămână în urmă

Constituţia Cetăţenilor
Romanii sunt datori sa iasa in strada in toata tara ----> bit.ly/3hTbl48Autoritatile pandemice vor sa ne calce in picioare si ultima bruma de demnitate ----> bit.ly/3hTbl48Cine a lansat apelul la protest ----> bit.ly/3hTbl48 ... Mai mult...Mai puţin...

2 săptămâni în urmă

Constituţia Cetăţenilor
❗👉 Am trimis o PETIȚIE către Avocatul Poporului cu privire la NECONSTITUȚIONALITATEA LEGII nr.195/2021, PRIVIND ABILITAREA GUVERNULUI DE A EMITE ORDONANŢE SIMPLE începând din data de 12 iulie 2021 până în data de 31 august 2021.~~~~~~~~~#MonaPetruț~~~~~~~~~CĂTRE INSTITUŢIA AVOCATUL POPORULUI petitii@avp.roDOAMNEI AVOCAT AL POPORULUI, RENATE WEBERSubiect: sesizarea CCR cu privire la prevederi neconstituționale din Legea nr.195/2021 Subsemnata, cu adresa de e-mail la care vă rog să îmi comunicaţi orice document în legătură cu prezenta petiţie, îmi exercit dreptul de petiţionare prevăzut în disp. art.51 din Constituţia României şi în Ordonanţa Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr.233/2002, cu modificările ulterioare. Cu respect, vă rog să vă exercitaţi atribuţiile legale şi să sesizaţi Curtea Constituţională a României (CCR) pentru a constata care sunt prevederile neconstituționale din Legea nr.195/2021, privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe. Legea nr.195/2021 a fost adoptată în Camera Deputaților la data de 30 iunie 2021 şi a fost promulgată la data de 8 iulie 2021: www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=19378 . Legea nr.195/2021, privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe simple până în data de 31 august 2021, este în vigoare din data de 12 iulie 2021, iar Guvernul poate să legifereze, inclusiv prin afectarea drepturilor şi libertăților fundamentale, fiindcă numai ordonanțele de urgență au restricții privind legiferarea: lege5.ro/gratuit/ha2dsnzqgq3a/legea-nr-195-2021-privind-abilitarea-guvernului-de-a-emite-ordonante Noi, cetățenii români onești, AM AJUNS ÎN SITUAȚIA DE A NE BAZA PE AVOCATUL POPORULUI ȘI PE CURTEA CONSTITUȚIONALĂ PENTRU A FI CORECTATE ABERAȚIILE LEGISLATIVE pe care le adoptă Guvernul României și Parlamentul României, încălcând nu doar normele constituționale, ci și norme morale cum sunt buna-credință și bunul-simț, RISCUL NESESIZĂRII Curții Constituționale de către Avocatul Poporului, va putea determina abuzuri inimaginabile din partea actualului Guvern al României. Vă rog să constatați că, având în vedere „antecedentele” de neconstituționalitate ale Guvernului României, începând din luna martie 2020, depășind cu mult inclusiv limitele prezumției de bună-credință la adoptarea unor ordonanțe de urgență, se impune o maximă vigilență cu privire la orice prevedere ar putea fi adoptată în temeiul Legii nr.195/2021. Nu dezvolt foarte mult motivele de neconstituționalitate, ci le voi indica sumar, bazându-mă pe profesionalismul dumneavoastră, pe buna-credință și pe experiența dobândită inclusiv în perioada martie 2020 - iulie 2021. Așadar, indic prevederile din Legea nr.195/2021 pe care le consider ca fiind vădit neconstituționale, sperând că, împreună cu echipa dvs. veți analiza temeinic atât prevederile pe care le indic, cât și celelalte prevederi din cuprinsul Legii nr.195/2021. Nu mă abțin de la a afirma că, bazându-se pe posibila relaxare a vigilenței cetățenilor din această perioadă de vară și în contextul stării de alertă, guvernanții să își permită să recurgă la abuzuri grave în ceea ce privește reglementările pe care i le-au permis parlamentarii despre care cred că, în mod intenționat, au inclus prevederi ambigue în cuprinsul Legii nr.195/2021. La fel, nu mă abțin să îmi reiterez disprețul pe care îl am cu privire la comportamentele abuzive ale parlamentarilor și ale guvernanților, mai ales, începând din luna octombrie 2019. În consecință, așa cum am mai menționat și în alte petiții pe care vi le-am adresat, consider, în continuare, că Instituția Avocatul Poporului și Curtea Constituțională au rămas singurele speranțe ale cetățenilor români onești, în calea avalanșei de abuzuri și ilegalități pe care parlamentarii și guvernanții le-au comis bazându-se pe imunitatea pe care o au pe perioada mandatelor lor. Chiar dacă Legea nr.195/2021 NU îi are ca destinatari direcți pe cetățeni, totuși, este o lege ce trebuie să respecte rigorile de claritate, precizie și previzibilitate ale oricărei legi, așa cum Curtea Constituțională a statuat în jurisprudența sa. Ba mai mult, ordonanțele Guvernului adoptate în temeiul legii de abilitare, îi au ca destinatari direcți pe cetățenii care trebuie să înțeleagă, din legea de abilitare a Guvernului, CARE ESTE ABILITAREA CONCRETĂ, adică, CE COMPETENȚE CONCRETE I-A ACORDAT PARLAMENTUL GUVERNULUI PENTRU ADOPTAREA ORDONANȚELOR PE PERIOADA VACANȚEI PARLAMENTARE. În scopul respectării principiilor constituționale și a deciziilor CCR, anumite limite ar trebui să fie impuse de către Parlament direct în legea de abilitare a Guvernului. Cuprinsul Legii nr.195/2021 ne lasă impresia că tot ceea ce NU au fost capabili parlamentarii să reglementeze, au pasat Guvernului, care poate să facă orice vrea. Fără să pretind că aș fi făcut o analiză temeinică a fiecărei prevederi din Legea nr.195/2021, prima impresie este aceea că niciuna dintre prevederi nu respectă principiul legalității din perspectiva clarității, preciziei și previzibilității. Astfel, pare chiar evidentă lipsa de predictibilitate a fiecărei prevederi din această lege de abilitare a Guvernului pentru a emite ordonanțe. De asemenea, precizez că nu am verificat respectarea procesului legislativ din Camerele parlamentare, motiv pentru care vă rog să analizați chiar posibilitatea existenței unor vicii de constituționalitate ce afectează legea în ansamblul său. Totuși, selectez câteva prevederi a căror neconstituționalitate o consider evidentă, din cauză că nu există vreun indiciu clar, precis și previzibil în ceea ce privește posibilitatea de reglementare a Guvernului. Prin delegarea unor competențe de legiferare de la legiuitorul ordinar către legiuitorul delegat, s-ar fi impus stabilirea unor limite concrete, atât în ceea ce privește intervenția legiuitorului delegat în cuprinsul actelor normative ce sunt indicate explicit în cuprinsul legii de abilitare, cât și cu privire la limitele de reglementare în actele normative ce se încadrează într-un întreg domeniu de legiferare, fără nici măcar să fie indicate concret actele normative în care Guvernului i se acordă posibilitatea de a interveni. Așadar, se constată că nu sunt impuse limite nici măcar cu privire la modalitatea de intervenție, adică, dacă intervenția în actul normativ să se realizeze prin modificare, prin completare, prin abrogare sau nici nu este menționată interdicția abrogării anumitor prevederi din actele normative în care Guvernul poate interveni. ÎN OPINIA MEA, O ASTFEL DE LEGE DE ABILITARE NU POATE GENERA DECÂT UN NOU HAOS LEGISLATIV NAȚIONAL, CEEA CE AR IMPUNE CONSTATAREA NECONSTITUȚIONALITĂȚII LEGII ÎN ANSAMBLUL SĂU. CONSIDER CĂ, ÎN LEGEA CRITICATĂ, SE REMARCĂ NEINDICAREA UNOR LIMITE CLARE ÎNTRE CARE SĂ SE ÎNCADREZE GUVERNUL ATUNCI CÂND VA ADOPTA ORDONANȚE. Disp. art.115 alin.(1)-(2) din Constituția României NU POT FI CONSIDERATE IZOLATE, CI ESTE NECESAR SĂ FIE COROBORATE CU PREVEDERILE CONSTITUȚIONALE ÎN CARE SUNT STABILITE PRINCIPII CONCRETE CE TREBUIE RESPECTATE LA ADOPTAREA ORICĂREI LEGI. Cu referire la precizările făcute, prezint câteva SELECȚII RELEVANTE DIN LEGEA nr.195 din 8 iulie 2021 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe, publicată în Monitorul Oficial nr. 678 din 9 iulie 2021 (data intrarii in vigoare: 12 iulie 2021): „Parlamentul României adoptă prezenta lege. ART. 1 În temeiul art. 115 alin. (1) din Constituţia României, republicată, Guvernul este abilitat ca, de la data intrării în vigoare a prezentei legi, dar nu înainte de încheierea primei sesiuni ordinare a anului 2021, şi până la reluarea lucrărilor Parlamentului în cea de-a doua sesiune ordinară a anului 2021, să emită ordonanţe în domenii care nu fac obiectul legilor organice, după cum urmează: I. Finanţe şi economie: 1. rectificarea bugetului de stat pe anul 2021; 2. rectificarea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2021; 3. reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare; 4. modificarea şi completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;.................... 6. reglementări privind conversia în acţiuni a obligaţiilor fiscale ale unor operatori economici din industria de apărare care funcţionează sub autoritatea Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului; 7. stabilirea unor măsuri pentru diminuarea arieratelor bugetare ale unor operatori economici din industria naţională de apărare; 8. modificarea şi completarea Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare;.............. 12. modificarea şi completarea Legii energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificările şi completările ulterioare; 13. modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul achiziţiilor publice; 14. modificarea şi completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare; 15. reglementarea unor măsuri privind cadrul general aplicabil băncilor naţionale de dezvoltare din România;..................... II. Dezvoltare, lucrări publice şi administraţie:...................... 3. aprobarea unor măsuri necesare pentru pregătirea şi realizarea obiectivului de investiţii „Cartierul pentru justiţie“, precum şi a lucrărilor de interes public naţional şi de utilitate publică aferente acestuia, necesare funcţionării sistemului judiciar. III. Afaceri interne: - stabilirea unor măsuri de facilitare a utilizării informaţiilor financiare şi de alt tip în scopul prevenirii, depistării, investigării sau urmăririi penale a anumitor infracţiuni........................... V. SĂNĂTATE: 1. modificarea şi completarea Legii nr. 185/2017 privind asigurarea calităţii în sistemul de sănătate, cu modificările şi completările ulterioare; 2. modificarea şi completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 3. modificarea şi completarea Legii nr. 134/2019 privind reorganizarea Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, precum şi pentru modificarea unor acte normative; 4. modificarea şi completarea altor acte normative, cu putere de lege, în domeniul sănătăţii; 5. reglementări în domeniul investiţiilor în sănătate........................... VII. Mediu, ape şi păduri:................ 2. reglementări privind regimul deşeurilor;.................. 4. reglementări privind depozitarea deşeurilor; 5. modificarea şi completarea Legii vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare.......................... XI. Prorogarea sau modificarea unor termene prevăzute în acte normative cu putere de lege.” 👉 În contextul actual al stării de alertă, de remarcat este că unele dintre prevederile reglementate ambiguu SUNT CU REFERIRE LA DOMENIUL SĂNĂTĂȚII, în care Guvernului i s-a dat posibilitatea să reglementeze orice, fără vreun control imediat, ci cu posibilitatea intrării în vigoare a reglementării prin simpla publicare a ordonanței în Monitorul Oficial, CEEA CE ESTE EXTREM DE PERICULOS, AVÂND ÎN VEDERE PRACTICILE NECONSTITUȚIONALE PE CARE NI LE-A TOT OFERIT ACTUALUL GUVERN. Așadar, consider că AU FOST ÎNCĂLCATE PRINCIPIUL LEGALITĂȚII PREVĂZUT ÎN ART.1 ALIN.(5) DIN CONSTITUȚIA ROMÂNIEI, prin lipsa clarității, lipsa preciziei și lipsa previzibilității normelor legale, precum și PRINCIPIUL RESPECTĂRII DECIZIILOR CURȚII CONSTITUȚIONALE. ● Principiul legalității presupune existența unor norme de drept intern suficient de accesibile și în același timp precise și previzibile în aplicarea lor. Din această perspectivă, principiul legalității implică o obligație pozitivă a legiuitorului de a reglementa prin texte clare și precise. Cerința de claritate a legii vizează caracterul neechivoc al obiectului reglementării, cea de precizie se referă la exactitatea soluției legislative alese și la limbajul folosit, în timp ce previzibilitatea legii privește scopul și consecințele pe care le antrenează. ● Aşadar, orice act normativ trebuie să îndeplinească anumite condiţii calitative, respectiv să fie clar, precis şi previzibil (a se vedea, în acest sens, Decizia nr.903 din 6 iulie 2010, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.584 din 17 august 2010, Decizia nr.743 din 2 iunie 2011, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.579 din 16 august 2011, Decizia nr.1 din 11 ianuarie 2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.53 din 23 ianuarie 2012, Decizia nr.447 din 29 octombrie 2013, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.674 din 1 noiembrie 2013, Decizia nr.1 din 10 ianuarie 2014, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.123 din 19 februarie 2014). ● Prin Decizia nr.51 din 16 februarie 2016, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 190 din 14 martie 2016, paragrafele 39-42, Curtea Constituțională a statuat cu privire la obligaţia legiuitorului de a edicta norme clare, precise şi previzibile. ● În consecinţă, prevederile ce trebuie supuse controlului constituționalității nu respectă exigenţele constituţionale care privesc calitatea legii, sub aspectul clarităţii, preciziei şi previzibilităţii; ambiguitatea redacţională a normelor juridice din actul normativ, ce trebuie supuse controlului de constituționalitate invocat, este evidentă, ceea ce determină serioase îndoieli cu privire la efectele pe care acestea le produc (a se vedea, mutatis mutandis, Decizia Curții Constituționale nr.619 din 11 octombrie 2016). Prin urmare, consider că este evidentă încălcarea principiului obligativității deciziilor Curții Constituționale reglementat de prevederile art.147 alin.(4) din Constituție, potrivit cărora ”Deciziile Curţii Constituţionale se publică în Monitorul Oficial al României. De la data publicării, deciziile sunt general obligatorii şi au putere numai pentru viitor.” Dezvoltând textul constituțional, Curtea Constituțională a statuat pe cale jurisprudențială (Decizia CCR nr.873/2010) că ”atât considerentele, cât şi dispozitivul deciziilor sale sunt general obligatorii, potrivit dispoziţiilor art.147 alin. (4) din Constituţie, şi se impun cu aceeaşi forţă tuturor subiectelor de drept şi, în consecinţă, aşa cum a statuat şi în jurisprudenţa sa (a se vedea Decizia nr. 1.415 din 4 noiembrie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 796 din 23 noiembrie 2009), atât Parlamentul, cât şi Guvernul, respectiv autorităţile şi instituţiile publice urmează să respecte cele stabilite de Curtea Constituţională în considerentele şi dispozitivul prezentei decizii.” De altfel, potrivit Deciziei Plenului Curții Constituționale nr.1/1995 privind obligativitatea deciziilor sale pronunțate în cadrul controlului de constituționalitate, puterea de lucru judecat ce însoțește actele jurisdicționale, deci și deciziile Curții Constituționale, se atașează nu numai dispozitivului, ci și considerentelor pe care se sprijină acesta. În consecință, așa cum a statuat instanța de contencios constituțional în jurisprudența sa (Decizia 414/2010 și Decizia 415/2010), atât Parlamentul, cât și Guvernul, respectiv autoritățile și instituțiile publice urmează să respecte cele stabilite de către Curtea Constituțională în considerentele și dispozitivul deciziilor sale. Din această perspectivă, Legea nr.195/2021, pe care Parlamentul a adoptat-o pentru abilitarea Guvernul României în scopul de a adopta ordonanțe, în calitate de legiuitor delegat pe perioada vacanței parlamentare, trebuie supusă controlului de constituționalitate deoarece prezintă grave vicii de constituționalitate, din moment ce legiuitorul nu s-a supus obligației de a respecta principiul legalității și deciziile Curții Constituționale. În consecință, vă rog să constataţi că motivele de neconstituționalitate prezentate se impun a fi luate în considerare și, în considerarea argumentelor expuse, în scopul respectării Constituţiei României şi a legilor statului român, vă rog să analizaţi aspectele sesizate şi să constataţi că este necesară sesizarea Curții Constituționale. 16.07.2021 PETRUȚ NICOLETA-MONICA~~~~~~~~~‼️P.S ‼️Conform solicitărilor primite, am publicat PETIȚIA ON-LINE intitulată «LEGEA DE ABILITARE a Guvernului 195/2021 e NECONSTITUȚIONALĂ! Vrem SESIZAREA CCR! »: www.facebook.com/388922984574813/posts/2309427942524298/~~~~~~~~~👉 PETIȚIA poate fi SEMNATĂ dând click pe acest link: www.petitieonline.com/legea_de_abilitare_a_guvernului_195-2021_e_neconstitutionala_vrem_sesizarea...~~~~~~~~~#MonaPetruț~~~~~~~~~ ... Mai mult...Mai puţin...

2 săptămâni în urmă

Constituţia Cetăţenilor

3 săptămâni în urmă

Constituţia Cetăţenilor
Solidaritate cu judecatoarea Madalina Afrasinie ----> bit.ly/2UFwcPeUnul dintre cei mai temuti procurori ai Romaniei ia atitudine ----> bit.ly/2UFwcPe„Romanul ii ia cu furca si toporul cand ii ajunge cutitul la os” ----> bit.ly/2UFwcPe ... Mai mult...Mai puţin...

3 săptămâni în urmă

Constituţia Cetăţenilor
Fotografii din cronologieMulţi români nu au înţeles ideea referitoare la "suspendarea fără referendum", adică suspendarea din funcţie a Preşedintelui Iohannis, fără ca referendumul de demitere să mai fie organizat în 30 de zile de la data aprobării propunerii de suspendare. O astfel de procedură, pe care au inventat-o pesediştii (mai exact, deputatul traseist Nicolicea), ESTE NECONSTITUŢIONALĂ, dar dacă va fi aplicată va fi doar UN ALT COMPROMIS PE CARE ÎL VOR FACE POLITICIENII DIN AMBELE TABERE (“tabăra PSD-ALDE” şi “tabăra IOHANNIS”), fiindcă ar fi soluţia ce le-ar conveni tuturor şi voi explica MOTIVELE LOR.Pesediştii au lansat ideea că pot să îl suspende din funcţie pe Preşedintele Iohannis pentru 30 de zile şi să nu mai organizeze referendum de demitere, chiar dacă prevederea constituţională este imperativă în sensul de a fi organizat referendumul ÎN CADRUL PROCEDURII DE DEMITERE DIN FUNCŢIE (art.95), fiindcă SUSPENDAREA PREŞEDINTELUI NU E O PROCEDURĂ IZOLATĂ, ci face parte din procedura de demitere din funcţie a Preşedintelui României. Când a fost vorba despre revocarea şefei DNA, pesediştii au tot spus că "SE REVOCĂ" e imperativ, dar, acum, nu mai consideră că "SE ORGANIZEAZĂ" e imperativ, ci afirmă că Parlamentul şi-ar putea anula propria hotărâre prin care a stabilit suspendarea din funcţie a Preşedintelui. Ideea asta e O ABERAŢIE, e ILEGALĂ şi chiar imorală, fiindcă HOTĂRÂREA DE SUSPENDARE din funcţie a Preşedintelui, ce este adoptată de către Parlament, ESTE VERIFICATĂ DE CĂTRE CCR, care se pronunţă prin Hotărâre, CONSTATÂND existenţa împrejurărilor ce justifică INTERIMATUL în exercitarea funcţiei de Preşedinte al României. După aceea, Parlamentul NU mai poate interveni în procedura de demitere, ci apare OBLIGAŢIA GUVERNULUI de a ORGANIZA REFERENDUMUL DE DEMITERE a Preşedintelui care a fost suspendat din funcţie.În baza prevederilor art.146 lit. g) şi i) din Constituţia României, CCR CONSTATĂ existenţa împrejurărilor care justifică INTERIMATUL în exercitarea funcţiei de Preşedinte al României şi COMUNICĂ cele constatate Parlamentului şi GUVERNULUI, apoi VEGHEAZĂ LA RESPECTAREA PROCEDURII pentru organizarea şi desfăşurarea REFERENDUMULUI şi confirmă rezultatele acestuia.În secţiunea IX din Decizia CCR nr.734/2012 referitoare la sesizarea de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 3 din Hotărârea Parlamentului nr. 34/2012, CCR a precizat ETAPELE parcurse în procedura de suspendare şi demitere a Preşedintelui României, precum şi competenţa şi efectele actelor pe care Curtea Constituţională le pronunţă în cadrul acestei proceduri.În cazul în care Preşedintele este DEMIS (nu, suspendat!!!) PRIN REFERENDUM, conform alin.(2) al art.97 din Constituţie, “în termen de 3 luni de la data la care a intervenit vacanţa funcţiei de Preşedinte al României, GUVERNUL VA ORGANIZA ALEGERI pentru un nou Preşedinte.”Prin urmare, COMPROMISUL despre care vorbeam la început se referă la faptul că “taberei PSD-ALDE” i-ar fi suficiente 30 de zile atât pentru revocarea şefei DNA şi numirea altui şef la DNA (probabil, chiar revocarea şi numirea altor şefi din Parchete, din serviciile secrete şi din serviciile speciale), cât şi pentru promulgarea unor legi de către Preşedintele interimar, Tăriceanu, iar “taberei IOHANNIS” i-ar conveni să nu se ajungă la referendum şi chiar la demiterea Preşedintelui Iohannis, fiindcă posibila demitere şi organizarea alegerilor prezidenţiale anticipate ar însemna că Tăriceanu ar fi Preşedinte interimar chiar mai mult de PATRU LUNI (30 zile + 3 luni + zilele necesare validării procedurilor). ... Mai mult...Mai puţin...

3 săptămâni în urmă

Constituţia Cetăţenilor
OPRESIUNEA CELOR CARE MARTURISESC ADEVARUL! ... Mai mult...Mai puţin...

3 săptămâni în urmă

Constituţia Cetăţenilor
SAREA!!!Ministrul USR al Economiei, Claudiu Nasui, pregateste un grav atentat la siguranta nationala ----> bit.ly/36wtKgyStatul va pierde controlul asupra unei parti din avutia nationala ----> bit.ly/36wtKgy ... Mai mult...Mai puţin...

3 săptămâni în urmă

Constituţia Cetăţenilor
❗⚠️❗ Scrieți-mi în comentarii DENUMIRILE şi E-MAILURILE UNITĂȚILOR MILITARE, UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT CU PROFIL MILITAR, INSPECTORATELOR DE POLIȚIE, DE JANDARMI, DE POMPIERI, cărora să le trimit PETIȚIA pentru OPRIREA ABUZURILOR privind INJECTAREA şi TESTAREA❗Ar fi bine SĂ CĂUTAȚI şi SĂ SCRIEȚI CÂT MAI MULTE E-MAILURI GĂSIȚI, ca să nu mai pierd timpul căutându-le.📧 Pentru IJP: www.politiaromana.ro/ro/politia-romana/unitati-teritoriale📧 Pentru IJJ: www.jandarmeriaromana.ro/📧 Pentru ISU: www.igsu.ro/InformatiiGenerale/UnitatiSubordonate⚠️ FAC POSTĂRI SEPARATE în care să îmi scrieți DENUMIRILE ŞI ADRESELE DE E-MAIL ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE cărora să le trimit petiția actualizată.❗ℹ️❗ Am actualizat PETIȚIA referitoare la OPRIREA ABUZURILOR ASUPRA PERSOANELOR care NU VOR INJECTAREA cu VAKCINURI sau SERURI EXPERIMENTALE (www.petitieonline.com/opriti_abuzurile_asupra_persoanelor_care_nu_vor_injectarea_cu_vakcinuri_sau...), am inclus şi explicații privind NELEGALITATEA INFORMAȚIILOR PREZENTATE ÎN SPAȚIUL PUBLIC cu privire la serurile experimentale, cât şi cu privire la testele RT-PCR, dar nu îmi pierd timpul să pun textul nou în petiția de pe site, fiindcă ar fi necesar să tot editez fiecare paragraf din textul transferat din fişierul word pe site. 🔴 CITIȚI EXPLICAȚIILE de la acest link: facebook.com/story.php?story_fbid=2300328956767530&id=388922984574813~~~~~~~~~🔴 REZISTAȚI şi NU CEDAȚI❗~~~~~~~~~⚠️ Repet ceea ce am tot scris aici, de câțiva ani: NU SUNT AICI CA SĂ MĂ SALUT DE DIMINEAȚA PÂNĂ NOAPTEA ŞI INVERS CU FIECARE, deci, VĂ ROG SĂ VĂ ABȚINEȚI ŞI SĂ VĂ OPRIȚI SALUTURILE ŞI NU ÎMI MAI SPUNEȚI CUM SĂ ÎMI FIE ZILELE, SERILE, NOPȚILE etc., fiindcă mă descurc singură şi ştiu eu ce vreau să fac şi cum să îmi petrec fiecare parte a zilei sau a săptămânii. Chiar dacă vi se pare ciudat, nu mai dau alte explicații. Încerc să răspund tuturor, dar încercați să îmi respectați această minimă dorință.~~~~~~~~~#MonaPetruț~~~~~~~~~👇⬇️👇P.S.👇⬇️👇➡️ UNITĂȚI SPITALICEŞTI: www.facebook.com/388922984574813/posts/2300460913421001/➡️ ISJ şi UNITĂȚI DE ÍNVĂȚĂMÂNT: www.facebook.com/388922984574813/posts/2300503013416791/➡️ ALTE INSTITUȚII PUBLICE şi FIRME PRIVATE: www.facebook.com/388922984574813/posts/2300694863397606/~~~~~~~~~ ... Mai mult...Mai puţin...

4 săptămâni în urmă

Constituţia Cetăţenilor
Proiectul Roșia Montana, retras de la UNESCO. Ăsta este prețul pe care Cîțu trebuie să îl plătească pentru susținerea la șefia partidului ------ bit.ly/3qH8ZYNDe-a dreptul revoltător! Lupta pentru putere sfâșie România ------https://bit.ly/3qH8ZYN ... Mai mult...Mai puţin...

4 săptămâni în urmă

Constituţia Cetăţenilor
SECESIUNEA SI DEZMEMBRAREA În timp ce în Ungaria vânzarea terenurilor agricole către cetățenii străini constituie faptă penală, iar în celelalte state UE străinii au atâtea restricții încât nu ajung să achiziționeze niciodată vreo palmă de pământ, în România Guvernul și parlamentarii alianței PNL-USR-PLUS-UDMR dau bătălia finală pentru a da undă verde tranzacțiilor.Sursa : www.national.ro/social/romania-singura-tara-din-ue-care-vinde-pamant-strainilor-722338.html? ... Mai mult...Mai puţin...

4 săptămâni în urmă

Constituţia Cetăţenilor
Gaura lui Citu--->https://bit.ly/3w7OPbvGuvernul ingroapa Romania in datorii. Iata comparatia intre PSD si PNL (Cifrele)--->https://bit.ly/3w7OPbv ... Mai mult...Mai puţin...